Instagram = carrolisa

När det är glest med inlägg här på bloggen kanske instagram är trevligare att kolla in.. carrolisa. Det är min svärfar som kallar mig det så why not? 

Sen operationen har det hänt massor både psykiskt och fysiskt! Vad ska man skriva om.. Jag låg på en avd inne på ks där jag delade rum med en superhärlig tjej. Det gör så mycket att träffa en annan person som är sjuk! Vi bytte sociala media kontakter (kan man säga så?) 

Efter några dagar där så var jag tillbaka på radiumhemmet/mitt andra hem. Idag har jag satt nefrostomi nr 2. Inte alls som förra gången och Peter fanns där och höll min hand! 

Jag har den senaste tiden haft så mycket smärta, jag har varit enormt trött. Ibland snurrar allt och jag ramlade nästan ner i badkaret. Jag kan oxå säga saker som inte riktigt stämmer.. Jag tror att jag påbörjar mina cellgifter imorrn.. Annars onsdag! 

Kärlek - jag saknar min dotter massor massor när jag inte är hos henne. Imorrn 22/9-15 har jag och min finaste älskling varit tillsammans 9 år.. Vackra du ❤️ 

När han friade ❤️

Maria
2015-09-22 @ 00:38:28

Vad jag hoppas att det ska gå åt rätt håll. Vad jag önskar att din framtid ska vara full av kärlek, glädje, och fri från smärta. Du är en sån fantastisk, inspirerande människa som förtjänar allt gott <3

Emma
2015-09-22 @ 09:54:50

Underbart att höra från dig, har saknar dina inlägg. Skriv när du orkar!! Kram kram

Anonym
2015-09-22 @ 15:54:21

Jag och min sambo har också årsdag idag 22/9 vi firar 12 år. Vad vore livet utan kärleken, den är underbar ❤️

Hoppas du snart mår bättre, så du får komma hem och vara med dina älsklingar. Allt gott till dig ❤️

Maria
Livs-tankar.bloggplatsen.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0