Bra dag!!

Trots busväder ute så skulle jag säga att vi hade tur med vädret idag för nu öser det ner här i sthlm och förmiddagen spenderade vi på loppis i västertorp! Jag köpte inget men tittade på enormt söta solhattar som en tjej (macaquinha sewing) sydde men det är för stort för Isabellas huvud i år, nästa sommar så ska hon nog ha en sån söt med nyckelpigor på! 

Annars köpte vi lite frukt och jordgubbar till morsdagtårtan imorrn! Min första morsdag! Jag ska även göra mina mumsiga lövbiffrullader till middag! 

Idag testade jag på livet som brunett, blev tvunget mascara till annars såg jag så blek ut! Mina ögonfransar verkar ha vuxit massor sen jag "slutade" använda smink, kändes som jag hade lösögonfransar hehe den blonda peruken jag hade för några dagar sen var ju bara en låneperuk så jag lämnade tillbaka den till perukmakaren för på min senaste behandling så träffade jag en tjej som skulle på examensbal i helgen och hon skulle till samma perukmakare som mig nu i veckan och hoppades innerligt på att få låna en peruk så när jag beskrev den jag lånat så tyckte hon den lät perfekt så då lovade jag att lämna den innan hennes tid var så hon fick låna den. Var ju inte så att jag hade den varje dag, men skönt att man har alternativet vilket jag även kände idag när jag skulle iväg bland massa folk och för att slippa blickar som jag fick häromdagen när jag var på en galleria med sjal på mig så tog jag peruk, sen känner jag mig fin i det oxå såklart! Jag blev så chockad då när jag var på gallerian, hade inte alls räknat med att folk skulle följa mig med blicken som en del gjorde. Sa till Peter när han kom ut från en butik och jag nyss upptäckt blickarna att jag måste bara gråta lite snabbt och så kom tårarna. Jättetråkigt! Den brunhåriga peruken har jag fått låna från en vän som oxå gått/går igenom cancer. Jag väntar med spänning på min egna, hoppas den kommer i veckan nu. 

Idag är en bra dag nu mumsar jag på godis och senare blir det film med älsklingen och svärmor! 



Emma
2015-05-30 @ 18:06:19

Så snygg du är! Även snygg outfit och supersöt dotter!

Emma
2015-05-30 @ 18:06:20

Så snygg du är! Även snygg outfit och supersöt dotter!

Emma
2015-05-30 @ 18:06:21

Så snygg du är! Även snygg outfit och supersöt dotter!

Emma
2015-05-30 @ 18:06:25

Så snygg du är! Även snygg outfit och supersöt dotter!

Natta kusin
2015-05-30 @ 23:08:04

Ni är så fina! ❤

Tette (Vickans pappa)
2015-05-31 @ 09:05:44

Du ser riktigt pigg ut :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0