Behandling nr 2

Imorse fick jag sätta mig i sjuktaxin för att åka till radiumhemmet och ge mig på behandling nr 2. Jag började få ångest redan igår och jag blir lite extra instängd, snoozade på Isabella och lät tårarna rinna.. Låg i Peters famn och fick styrkeord! Men nu är jag här, försöker tagga upp mig lite med tanke på hur bra resultat första behandlingen gav! Jag har träffat två kvinnor här på avdelningen, vi sågs förra gången och har den här gången både ätit lunch och middag tillsammans och pratat om våra sällsynta cancerdiagnoser! Känns verkligen skönt att träffa andra som gått eller går igenom något liknande. Jag tar gärna emot allt stöd och tips och råd som jag kan få så tack alla ni som lämnar peppkomentarer etc det gör massor massor massor!!

Snart kommer mina gollisar!! 

Dom är båda så fina så det bara spritter i kroppen på mig ❤️❤️ 
Anonym
2015-05-18 @ 19:28:39

Kämpa kämpa! Du är otroligt stark! Du ska vinna den här kampen! Sen njuta resten av livet av den fina familj!

Sarah Fredriksson
2015-05-18 @ 19:28:51
URL: http://sarahan.blogg.se/

Ni är fina alla tre så det bara strålar om det. Sa juh att cellgifterna skulle ge effekt du starka, starka kvinna. ❤

Anonym
2015-05-18 @ 19:52:42

Du är så otroligt stark! Och fantastiskt fin utan ditt hår (som snart kommer växa igen!) Du fixar det här! :-) Kram!

Cattis
2015-05-18 @ 20:29:41

Hej! Jag följer din kamp och hejar på dig! Har själv gått igenom en mycket ovanlig cancer-diagnos med 21 cm tumör i buken som upptäcktes efter min graviditet. Läkarna trodde inte så mycket kunde göras men de krympte med hela 85% på 6 månader och är nu två år senare helt inaktiva så jag håller allt under kontroll med en helt okomplicerad behandling utan större biverkningar. Min blogg hittar du på halsahoppkarlek.com
Ta hand om dig och kom ihåg att inget är omöjligt!! Kram Cattis

Malin
2015-05-18 @ 20:40:33

Så härligt att det gett så bra resultat. Din dotter är underbar ❤ Du ska klara detta!!

Malin
2015-05-18 @ 20:40:35

Så härligt att det gett så bra resultat. Din dotter är underbar ❤ Du ska klara detta!!

Anonym
2015-05-18 @ 20:56:49

Du skal nok komme igennem det her. Det er et tungt bump på vejen. Men det blir godt igen ❤️

Læste lige denne artikel og vil dele den med dig.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/cannabis-kan-draebe-kraeftceller-og-bremse-sklerose

Kram fra Gitte, KBH

Gitte
2015-05-18 @ 20:57:48

Du skal nok komme igennem det her. Det er et tungt bump på vejen. Men det blir godt igen ❤️

Læste lige denne artikel og vil dele den med dig.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/cannabis-kan-draebe-kraeftceller-og-bremse-sklerose

Kram fra Gitte, KBH

Maria
2015-05-18 @ 21:00:39

Oh vad skönt att läsa att de inte vuxit. Nu hoppas vi de försvinner helt! Tänker mycket på er. Ni förtjänar så mycket gott i livet!!

Anonym
2015-05-26 @ 10:18:03

Hej. En kompis berättade om dej igår och insåg då att vi har gått på samma skola. Sen dess har jag sträckläst din blogg. Man tror aldrig att nåt sånt här hemskt ska drabba nån i ens egen ålder, som dessutom är gravid. Jag håller alla tummar jag kan för att allt ska gå bra för dej och din fina familj. Det här ska du klara! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0