Kafferep!!

Haft en dag fylld med kĂ€rlek! 💗

Vi Ă„kte ner till Norrköping igĂ„r, vi har sĂ„ mycket fina mĂ€nniskor runt omkring oss som vill stötta oss och finnas dĂ€r, dom vill kramas och bara fĂ„ se mig innan allt drar igĂ„ng.. Flera stycken frĂ„gade om dom inte kunde fĂ„ komma upp till oss i helgen över dagen. SĂ„ dĂ€rför sĂ„ bestĂ€mde vi oss istĂ€llet för att Ă„ka ner dit folket bor. Slipper dom tĂ„ga till Stockholm. Sen kĂ€nns det lĂ€gligt att passa pĂ„ att röra lite pĂ„ sig nu medans vi kan. Snart Ă€r det en lĂ„ng tid pĂ„ sjukhus som vĂ€ntar. 

SÄ min dag har varit fylld med massa fika, vÀrldens kafferep som i pippi lÄngstrump ungefÀr! Massa fina mÀnniskor - vÀnner, familj, massa barn och slÀktingar! Fast jag var tydlig med - inga presenter sÄ fick vi ett ljuvligt prematurset frÄn polarn och pyret! Det passa verkligen perfekt för min smak! Sen kan jag tillÀga att blivande mormor lÀmnade igÄr över en hel kasse full med massa klÀder, stl 62/68 som tur! Sist men inte minst sÄ fick jag en stor godispÄse som jag ska gotta pÄ ikvÀll hihi

Tack för att jag har sÄ fina mÀnniskor i mitt liv, ni stÀrker mig nÄgot enormt.


 
Natta kusin
2015-03-21 @ 18:43:57

Åh, hade sĂ„ gĂ€rna velat trĂ€ffa er, men ligger som en strandad val hĂ€r hemma 😒 förhoppningsvis kommer ungen ut snart, sen fĂ„r vi komma till er ❀ ❀

Sarah Fredriksson
2015-03-21 @ 19:32:39
URL: http://sarahan.blogg.se/

KĂ€rlek!!! 💖




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0