Svårt att se ljus!

Efter att ha fått 2 påsar blod igår eftermiddag så är jag idag lite piggare. Jag har i stort sett legat och sovit och frusit i 3 dygn, människoplågeri när man får vänta så länge på det som man vet gör än bättre.. Tack till alla er som donerar blod måste jag säga.. Det här är 3:e gången för mig nu som jag får påfyllning av den varan ❤️ oavsett att jag mår piss så går tiden fort, jag har ca 1 timme kvar av dagens kur sen är det bara imorrn oxå och sen är 3:e behandlingen klar! På fredag är studenten, jag är väldigt rädd att jag inte orkar.. Oavsett att jag fått blod så mår jag sämre den här gången än förra! Det är tydligen normalt att må lite varannan gång.. Jag och min kurator prata idag om vad jag förväntar mig av fredag, jag sa att jag vill må helt bra! Men eftersom jag med stor sannolikhet inte kommer göra det så prata vi om att jag kanske skulle sikta in mig på att bara gå på mottagningen hemma hos mina föräldrar.. Det lär va en fin dag på fredag, varmt, massa folk och jag med peruk etc.. Puuh! Men utspringet är ju en av höjdpunkterna! Jag får känna efter in i det sista.. 

Vi prata om nåt annat oxå! (Jag och min kurator) Livet, behandlingarna som snart är "slut" vad förväntar jag mig för svar? Jag vågar ju absolut inte alls tro på att efter dessa 4 behandlingar sen skulle botat min cancer.. Kan det verkligen hända?!! Och att jag är rädd att allt ska vara förgäves.. Men då sa hon nåt som berörde mig så enormt mycket! 

Om jag aldrig blir frisk så fick jag iallafall lite längre tid med dig - mitt barn, min partner, mina föräldrar, mina syskon, mina vänner och släkt.. Jag får skriva lite till här på bloggen.. Jag får leva lite till med er här på jorden.. 

Usch förlåt - jag är lite down just nu! Rädd ❤️



Emelie
2015-06-10 @ 15:18:13

Usch och fy, så himla orättvist det ska vara detta liv. Jag håller tummarna att du får må bättre till helgen och framförallt hoppas jag att behandlingarna får ge det resultat som vi önskar. Jag har i 10 års tid gett blod, men har i min enfald tänkt att blodet enbart går till operationer och "olyckor". Jag blir glad att det fyller fler syften, och så länge jag kan ge ska jag ej sluta! Styrkekramar!

Helena Johansson
2015-06-10 @ 16:36:55
URL: http://helenan87.blogg.se/

Jag tänker på dig dagligen! och när du blir frisk ska vi fira ordentligt! 😘

Emma
2015-06-10 @ 21:48:22

Så fin du är! Denna behandling ska hjälpt dig!!!! Måste hjälpt dig!!!!! Massa kramar

Sarah Fredriksson
2015-06-10 @ 21:57:13
URL: http://sarahan.blogg.se/

Tänk på att du måste sätta dig först. Det "viktigste" i det här läget är att du ska må så bra som möjligt. Idag finns det ju tom videosamtal så du kan vara med på ett hörn ändå. Tror att Emma också känner så. Vi tänker och känner med dig fina du ❤

karin
2015-06-11 @ 07:58:55

Jag hoppas så påfart du ska känna dig lite bortre på fredag så du får en fin dag med din familj! Tänker på dig massor!💓💓💓

karin
2015-06-11 @ 07:58:57

Jag hoppas så påfart du ska känna dig lite bortre på fredag så du får en fin dag med din familj! Tänker på dig massor!💓💓💓

Camilla
2015-06-11 @ 08:54:32

Älskade vän❤️️❤️️Vill bara ge dig världens största kram! Tänker på er massor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0