Söndag!

Idag kom det äntligen lite sol och vi tog bilen till fotografiska samt en promenad längst vattnet och en lunch i gamla stan! Vi köpte 3 st tavlor på fotografiska som vi planerat länge. Nu tar det väl lika långt tid innan dom kommer upp på väggen som det tog att ta oss dit.. I helgen hjälpte pappa oss med tavlor i Isabellas rum samt hyllor. Ska fota hennes rum vartefter så ni får se, börjar bli väldigt nöjd nu! 

Sen vi kom hem från stan har Isabella varit otröstlig och äntligen ca 5 timmar senare så har hon nu somnat i min famn.. Jobbigt när inget man gör hjälper  men kan säga att min kära man är grym, vilken superpappa ❤️

Imorrn kommer mamma tillbaka, veckan består av en del sjukhusbesök, imorrn en cytostatikaspruta om mina värden är bra, på onsdag pet ct och på fredag träffa min läkare! Jag ber om att få bra svar.. puuuh



Emma
2015-06-21 @ 23:26:04

Snygging ☺

Emma
2015-06-21 @ 23:26:06

Snygging ☺

Emma
2015-06-21 @ 23:26:07

Snygging ☺

Sarah Fredriksson
2015-06-22 @ 21:28:37
URL: http://sarahan.blogg.se/

Vi är många som ber med dig vackra du ❤

Natta Kusin
2015-06-23 @ 06:03:46
URL: http://nattusss.blogg.se

Vi håller alla fingrar och tår för positiva besked! ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0