På låtsas!

Dom senaste 2 veckorna har jag kännt mig frisk, mått bra, rensat, shoppat, lagat mat, gått på promenader, varit i Norrköping, haft eget ansvar om Isabella. Även om jag varit trött så har det kännts så bra och jag glömde bort cancern.. Men nu sitter jag här igen, 5 dagar i helvetes verkligheten.. Hoppas jag får må bra efter denna behandling oxå! 

Jag har en enorm klump inom mig och jag vill bara gråta med ett skrik.. Idag är ingen bra dag alls! Av nån anledning verkar det lättare att skriva när jag mår skit! Jag har ialf haft 2 måbra veckor och några superhärliga dagar i norrköping, jag ville inte åka därifrån ❤️



Anonym
2015-06-08 @ 07:04:05

Tänker på dig! 💓💓💓💓

Elin kusin
2015-06-08 @ 18:04:56

Och vi ville ha dig kvar här <3

Kusin Natta
2015-06-08 @ 19:35:56

Hjärtat ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0