Norrköping i mitt hjärta!!

Sån hemlängtan som jag har haft till norrköping min hemstad och i onsdags åkte jag och Isabella ner. Vi åker hem igen idag lördag för imorrn börjar jag behandling nr 3. 

Vi har hunnit med en hel del även fast jag skulle kunnat träffa desto flera! Jag har träffat mina bästisar Ida, Jeanette och Zäta sen har jag träffat mina kusiner Natta och Elin, vi har alla fått barn inom en ca 4 månaders period, så det blev sysslingträff fina Lea, William och min Isabella. William föddes dagen före Isabella! Sen har jag träffat min mormor, moster och mina småkusiner Casper och Moa samt min faster Marita. Puuh fullt ös och jag är helt slut idag + att jag har biverkningar från min Nivestime spruta som jag tog igår, den ska öka mina vita blodkroppar.. 

Vi har fått massa fina kläder till Isabella.. Hur mycket presenter kan man få?! Det är helt otroligt hur mycket folk har köpt! Jag har massor kläder till Isabella enda till stl 68. Jag får nästan ont i magen av att se allt, hoppas verkligen vi hinner använda allt! Jag vill inte vara en slösa eller vad man ska kallas.. 

Vi har börjat prata om dop.. Usch så svårt skulle jag säga.. Om vi ska bjuda alla som vi "bör" bjuda så blir det ca 85 personer.. Det känns inte alls bra! Vi måste hugga av nånstans men vart?! Man vill ju inte vara elak eller få någon att känna att dom inte är önskade att vara där.. Vi vet iallafall att Isabella kommer döpas i Norrköping. Vi finner inte alls någon anledning till att göra det i Stockholm. Sen kommer det ske en lördag med tanke på att vi kommer ha gäster som reser från skåne. Det kommer oxå vara någon lättare mat samt fika och jag kommer göra en önskelista på doppresenter så man verkligen får sånt man faktiskt har nytta av. Känns det lite snobbigt? Att göra en önskelista.. Jag har även ett klart önskemål om både kyrka och präst men det får vi se om det blir möjligt. 

Innan allt med sjukdomen så tänkte inte jag att jag ville ha dop i kyrka eller gifta mig i kyrkan/ bli vigd av en präst! Men efter jag blev sjuk så känns det som en skyldighet på nåt sätt. Kan inte förklara, det är för stort för att sätta ord på. Men jag har iallafall ändrat mina känslor kring det och nu vill jag inte ha det på något annat sätt! Just nu mår jag så pass bra så då orkar jag tänka på ett framtida dop för min fina dotter 💗 



Anonym
2015-06-06 @ 20:20:41

Önska dig aktier eller fonder till henne! Perfekt när hon ska klara sig själv när hon blir stor. Väldigt uppskattat av min äldste när han flyttade hemifrån.

Natta kusin
2015-06-06 @ 22:03:20

Så himla mysigt att äntligen få träffa er! Hoppas vi ses nästa vecka också! 😊 ha det så bra sålänge, och pussa lilla familjen från oss! ❤ ❤

Sarah Fredriksson
2015-06-08 @ 08:02:16
URL: http://sarahan.blogg.se/

Mysigt det låter. Önskar att du slapp åka tillbaka. Med önskelista till dop är ju bra för både er och de som är bjudna, inte snobbigt alls, tvärt om! Kram på er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0