Svag!

Medans många har haft en fantastisk lördag med sol och bad så har jag legat i mörkret i sovrummet.. Allmänt bitter - absolut!! Men jag är glad att jag mådde bra vid förra behandlingen för då skulle jag ju på systers student! 

Jag var svagare än vanligt redan i måndags när jag påbörjade den här kuren så att jag mår som jag mår nu får jag nästan räkna med. Peter har nu gått på semester så känns underbart att bara få vara vi 3 och jag kan återhämta mig i lugnet! 

Allt känns så konstigt nu på nåt sätt! Tomt.. Man vill bara se in i framtiden!! Just nu försöker vi planera sommaren, den består som alltid med ett längre besök i skåneland samt en tripp till Nkpg! Känns lite nervöst att åka iväg med Isabella i värmen, man är bekväm med allt hemma och hon blir svårare att underhålla! Just nu är babysittern eller gymmet intressant i några minuter och hon är mer vaken och vill inte bara ligga och mysa längre.. Helst ska man hålla henne i knät och prata hela tiden! Man blir helt låst! Vår gullegris! 



Ann
2015-07-16 @ 15:39:17

Sommarhälsningar och önskar dig allt gott🌿🌸🌿💞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0