Semester!

Sommaren går, om man nu vill kalla detta väder sommar.. Jag kan varken vara i solen eller bada men lite varmare kunde det få vara.. Vi har åkt ner till skåne där Peters föräldrar samt syster med familj bor. Syster har ett helt amaaaazing 20-tals hus med pool och mysig trädgård där vi bor i källaren med eget rum och dubbelsäng, toalett och dusch! Både jag och Peter blir hussugna när vi är här och kan drömma oss bort med att köpa huset runt knuten.. Dagarna består av att umgås, prata, mysa, äta och även lite alkoholhaltiga drycker! Jag har druckit min första öl på länge och det smakade bra! Jag är mycket trött men försöker hänga på, sover mer en de andra och stöttar Peter ganska bra med Isabella! Vi stannar tills torsdag sen bär det av mot Norrköping. Stockholm åker vi inte till förs augusti, känns mycket bra!! 

Imorrn ska Oliver döpas, Peters systerson. Han kom från Montenergro till familjen förra hösten. Vi är så lyckligt lottade att få ha honom i vårt liv! Solstrålen med världens energi! När han såg Isabella som han verkligen tycker om så upprepades frågan med fin skånska - vad e de? Vad e de? Vad e de? 



Natta Kusin
2015-07-21 @ 23:56:52

Vad mysigt ni verkar ha det. Hoppas vi hinner ses när ni är i Norrköping! Kramis 💗




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0