Bakslag!!

Ååh jag blir så fruktansvärt trött och förbannad på det här skiten!! Jag orkar inte må dåligt längre. Fan så jobbigt det är!! Igår kväll så fick jag ont i mellangärdet, värk!! Imorse vakna jag med smärtor.. Det sitter i mellangärdet och drar sig ner på sidorna av ärret främst på vänster sida. Sen har jag jäääätteont där tumören satt. Det känns som att den sitter där igen.. Och angående mellangärdet så känns det som direkt efter operationen när dom sytt ihop mina magmuskler.. Åååh så tröttsamt!! 

Jag har ju åkt ner till nkpg men blir att åka upp imorrn till sthlm, ska träffa min läkare kring kl 11.00. Får se vad han säger. Jag har tänkt lite på om det skulle ha spruckit på insidan där dom sytt. Även läst om ärrbråck! Skulle nåt av dom skett så krävs operation igen. Fyfan!! Jag säger bara FYFAN!!! jag är skitförbannad!! Jävla skit!! Nu är jag totalt sängliggandes och knappt orkar gå samt börjat spy igen av smärtan och min smärtlindring hjälper mig knappt! 

Det känns som att jag aldrig kommer må bra igen! Nånsin!! 😔 
Madeleine
2015-01-28 @ 09:31:16

Du har det tufft nu men då kan det bara bli bättre hoppas jag🌺🌺🌺

Sarah
2015-01-28 @ 12:31:13

Usch så jobbigt. Det är klart att du inte alltid kommer ha det så här ont. Förstår dock att du känner så nu. Kram på dig kusse

Linda
2015-01-28 @ 14:36:03

All styrka till dig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0