Hem igen!

I söndags när Elin och Anna skulle åka hem efter en övernattning så frågade dom om jag inte skulle följa med till norrköping.. ? Jag blev genast glad och tänkte jaaa men samtidigt nervös och tänkte klarar jag det då? Jag följde ialf med, var tvungen att testa mina gränser.. Jag är nu på väg hem igen, sitter på tåget mitt ute i ingenstans! Söndag kvällen blev slapp hemma hos mina föräldrar och måndagen var oxå slapp på dagen men på kvällen gick jag med Jeanette på bio - 50 shades of grey såklart! Det var oxå ett test, orkar jag bio? Gick bra det med fast jag fick ta en värktablett. Sen idag så har jag varit med min kusin Natta som oxå är gravid och ska ha om 3 veckor, vi köpte present till vår andra kusin Elin som fick en liten Lea för bara några dagar sen! Vi köpte den byxdressen som är en favorit bland plaggen jag köpt till Isabella. Sen stod det bebismys på schemat och deras berättelse om förlossningen etc.. Natta kunde massor och jag satt som ett fån haha jag lär mig väl oxå mer och mer antar jag! Har ju inte direkt gått i förlossningstankar ännu.. Så nu har jag nästan tröttat ut mig totalt känner jag och vill bara hem till mitt och vara med min älskling!! Det börjar verkligen bli jobbigt att åka hemifrån, visst jag är sjuk och gravid men trivs oxå så bra hemma nu vilket jag inte gjorde förrut. Fick jag chansen att åka från stockholm så tog jag den. Nu känns det mer som hem en nånting annat och jag får snabbt hemlängtan. Sen innan hade mina föräldrar ett gästrum, men inte längre. Så det är svårt att slappna av när man inte kan stänga dörren om sig! Med en liten bebis framöver så kommer man väl ännu mindre orka åka, vilket känns tråkigt för jag vill såklart att min familj och vänner ska träffa vår Isabella. Vi får se.. Om vi alltid kommer bo i sthlm vilket vi absolut inte är säkra på så kommer vi nog i framtiden skaffa ett landställe i norrköping, då får vi något eget där och vi kan umgås med vårt stora umgänge lättare. Men dom som vill träffa oss tar sig faktiskt upp till oss oxå. Dom flesta säger att det inte är några problem. Och man får en väldigt fin vänskap när man kan sitta och prata in på småtimmarna och sen vakna upp till en mysig frukost tillsammans. Dom människor som jag behöver vill oxå ha mig i sitt liv och då har man inga problem att ha en bra relation oavsett vart man bor. 💗 

Jag och lilla fina Lea

PussoKram 
Helena Johansson
2015-02-24 @ 22:18:07
URL: http://helenan87.blogg.se/

Åh så mysig bild! Snart är det din tur :-) och du behöver inte kunna allt, du lär dig det du behöver kunna sen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0