Babyshower!!

Suuuprise!! 
Mina fina vänner åker från norrköping upp till mig i stockholm och överaskar mig med en babyshower! Jag kan inte beskriva min chock!! Och lycka såklart! Jag har aldrig varit på en babyshower men nu har jag haft en egen och oj så uppvaktad jag blivit! Vi har skrattat massor hela dagen, ätit gott och fått höra om allt tissel och tassel som pågått en månads tid! Det var en del bitar som föll på plats ialf hihi vi/Isabella har fått ett babygym, snuttisar, vaggvisebok med musik, mössor, krämer, olja, hårborste, nagelsax, byggklossar, en badbalja, blöjtårta... Ja uu name it! Dom hade fått min bebislista av Peter så det prickades in perfekt vilken jag satt väldigt chockad och sa - att det här är ju precis allt vi behöver haha dom hade även bakat massa fint och gott och hade med sig matkassar fulla med ingredienser till tacoslunch! Jag fick även ett kort som var skrivet med tid kan man säga, det började med mina 99 dagar kvar till bf och så jämfördes det med olika möten och händelser med varje person som var med på showern. Fantastiskt mysig och underbar dag! Jag gråter nästan bara av tanken och med ett leende på läpparna! Hur kan man va så fin?! Att ge mig allt det här!! Kan inte beskriva hur tacksam jag är att få ha sådana här människor i mitt liv!! 

Elin, Ida, Zäta, Anna, Camilla, Vickan och Jeanette 
- Jag älskar er alla av hela mitt hjärta! 
T A C K 💗💗💗💗💗💗💗


PussoKram

Natta kusin
2015-02-22 @ 09:22:31

Så himla underbart det låter - och ser ut! Det är du verkligen värd! ❤ ❤

Camilla
2015-02-22 @ 12:52:20

I love you to<3 detta var du definitivt värd!! Puss/Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0