💗-dag!

LördagkvĂ€ll och jag kan redan sĂ€ga att jag haft en supermysig helg! IgĂ„r kom mina förĂ€ldrar, lillasyster och hund. Vi bestĂ€llde hem en stor thaibuffe och jag fick jĂ€ttefina presenter! Mina förĂ€ldrar skĂ€mmer alltid bort mig och mina syskon födelsedag eller julafton, sĂ„ igĂ„r skĂ€mde dom bort mig med en KitchenAid i fĂ€rgen iceblue med tillbehör glassmaskin! Gissa om jag blev glad :) jag Ă€lskar att stĂ„ i köket och jag hoppas snart ha massa mer energi sĂ„ jag kan finna min plats igen! Förra Ă„ret fick jag planksteksplankor och en pastamaskin - Ă€lskart!! Jag blev oxĂ„ bortskĂ€md av min Ă€lskling med bodyshopsprodukter samt en svart fin kimono med spets som jag suktat efter. NĂ€r man blir sĂ„ uppvaktad sĂ„ Ă€r det Ă€ven roligt att fylla Ă„r nĂ€r man Ă€r vuxen. Men bara att vi samlades och hade en myskvĂ€ll var guld! Tack för det min Ă€lskade familj 💗 vi har oxĂ„ haft en lyxig alla hjĂ€rtans dag frukost med min kusin och hennes familj! Pappa var pannkakskungen och pillade med smĂ„ hjĂ€rtanpannkakor hihi jag och Peter har Ă€ven idag provkört bil dessutom! Wroooom!! :D 


PussoKram

Madeleine
2015-02-17 @ 10:12:07

Vilken fin familj du harđŸŒșđŸŒșđŸŒș




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0