Mitt i allt elände..

Så kan det oxå finnas bra stunder och kanske tillochmed dagar!!

Idag har vi varit på föräldragrupp för första gången och det var precis som jag hoppades. Jag klicka dessutom med en jättetrevlig tjej och hennes pojkbebis. Vi har redan bestämt att ses utanför gruppen och det var faktiskt hon som fråga fast hon visste jag var sjuk 😄 när vi presentera oss så sa jag bara som det var, Isabella är 9 veckor för tidig och jag är sjuk i cancer, vi kommer vara här så mycket vi orkar och kan, då fick jag till svar - vad roligt att ni kunde vara med idag!! Då tänkte jag genast vilket bra gäng!! Hälften var dock inte med, är väl på semester lr nåt! Vi blir 7 st sammanlagt idag var vi 4 st! 3 pojkbebisar och Isabella! Så idag känns det som en bra dag🙏🏼 och imorrn får vi finbesök av Angelica och om jag är pigg nog drar vi till formex! 



Eva
2015-08-22 @ 08:10:32

Härligt med bra dagar & stunder mitt i allt! Ta vara på dom! :-)
Hoppas ni får en riktigt härlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0