Olycklig och lycklig på samma gång...

Nere på neo försöker jag vara mamma men jag har inte koll på allt som man brukar ha som mamma.. Jag blir informerad av min mamma och Peter om vad läkarn sa, jag glömmer bort att Isabella ska äta, jag kan inte svara sköterskan vilka mediciner Isabella fick vid åttamålet och jag var inte med när dom vägde och mätte henne idag! Och varje kväll när jag gett henne elvamålet så får jag lägga henne i hennes säng, stoppa om henne, släcka lampan och gå därifrån.. Det gör så ont i hela hjärtat ❤️ sen när jag kommer upp till mig så går jag in i mitt andra liv, jag går från mammalivet till cancerlivet! Jag måste vara vaken ca 2 timmar till fast jag nyss låg och slumra med Isabella på mitt bröst i ett helt annat rum. Jag ska ta kontroller, antibiotika infranöst och inte nog med det så ligger jag nu med nåt som kallas för pumpstövel på mitt ben.. Det har svullnat upp och för att minska så har jag som en strumpa som pumpas upp så det trycker sen släpper och om igen.. Jag ska ligga så 1 timme 3 ggr/dag. Sen får vi inte glömma det förbaskade såret som förstör så mycket! Vet inte hur många ggr jag ska göra nånting tex precis mata Isabella, så är jag helt dyngsur på magen och det rinner nedför benen och jag måste gå och lägga om såret! Dom flesta sköterskor kan mitt sår nu men det dyker upp nån hela tiden som inte vet hur det ska läggas om och även om jag kan förklara exakt hur dom ska göra så tar det ytterligare en timme av mitt liv! Cancern snor en timme från mitt mammaliv! Igår kunde jag inte mata Isabella en enda gång.. Dom ringde för jag skulle till röntgen och sen igen för jag skulle göra ultraljud på benet.. Jag går på gynundersökning! Läkarn frågar hur jag mår och jag bryter ihop i gråt och berättar att det känns som jag ska dö.. Jag tittar på Isabella och jag är rädd att jag inte kommer få leva med henne.. Sen går jag därifrån, torkar tårarna och lämnar cancerlivet för att gå till mitt mammaliv! 

Jag förstår inte hur jag ska orka ta mig igenom allt det här och det som komma skall.. Jag vill inte vara sjuk, jag vill ha tillbax mitt liv så som jag har format det..  Om allt kommer gå vägen så är det så långt dit och jag förstår inte hur jag ska klara det här.. Just nu vill jag ingen hellre än att bara vara Isabellas mamma ❤️ 







Emma
2015-04-18 @ 07:59:57

Vi känner inte varandra. Men här får du en massa styrke kramar!!! Vilken fin dotter du har, så lik sin mamma..... Jag tror på dig!

Madde
2015-04-18 @ 09:45:13

Anonym
2015-04-18 @ 10:01:38

Massor av kramar till dig ♡
Jag tror på dig att du klarar detta! Isabella är så underbart söt ♡

Anonym
2015-04-18 @ 10:01:41

Massor av kramar till dig ♡
Jag tror på dig att du klarar detta! Isabella är så underbart söt ♡

Sarah Fredriksson
2015-04-18 @ 16:23:44
URL: http://sarahan.blogg.se/

Jag blir så förbaskad arg på livet när jag läser din text. Fy så orättvist och rent ut sagt grymt att du måste genomgå detta. Hela tiden finns ni i mina tankar. Massa kärlek ❤

Jeanine
2015-04-19 @ 01:06:33
URL: http://jeanineesberg.com

Åh finaste du vad jag känner igen mig i mycket. Du kan alltid ringa om du behöver någon att prata med. Och vill du ha sällskap varje dag så kommer jag. Är ju ändå där. Om du bara vill ha någon som förstår känslorna eller någon du kan gråta ut till så finns jag här. Ring om du vill när du är ledsen, jag menar det verkligen! Stor kram min fina vän, tänker på dig varje dag ❤️

Mamma
2015-04-19 @ 13:35:29

Gumman när jag läser det här bryter jag ihop totalt, mina tårar slutar inte att rinna. Som mamma till dig är det så svårt att se dig må så här dåligt, det är så orättvist, jag är så ledsen för vad livet gjorde mot dig! Jag önskar att jag kunde göra allt bra och att du får bli den lyckliga och fantastiska tjej du är igen, man är så maktlös 😞 Men vi ska kämpa, kämpa och åter kämpa tillsammans! Vi ska fixa det här! Jag kommer att finnas där så länge ni behöver min hjälp, jag gör allt för dig Älskade Caroline ❤️ Du betyder så mycket för mig fina du ❤️❤️❤️❤️

Elin kusin
2015-04-19 @ 15:54:23

Älskade Caroline! Jag önskar inget hellre än att du bara ska få vara mamma till underbara Isabella och få njuta av eran lilla familj. Jag vill att du ska slippa gå över till att vara cancer sjuka Caroline!!! Om viljan bara räckte ❤️❤️❤️❤️

Elin kusin
2015-04-19 @ 15:55:33

❤️

Tette (Vickans pappa)
2015-04-20 @ 05:47:42

Håller tummarna för er varje dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0