Dag 2

Idag började jag kuren vid kl 11.00 så på förmiddagen åt jag frukost och sen tog jag en promenad i sjukhusparken. Skönt att få känna sig lite frisk och pigg!  Sen när jag får kuren så blir jag så himla trött. Jag hade ett kuratormöte, samt att sjukgymnasten kom och linda min fortfarande lite svullna fot sen kom mamma och min käraste skatt Isabella. Hon låg på mitt bröst och myste samt att jag mata henne. Mycket mer än så orkar jag tyvärr inte så efter ca 2 timmar åkte dom hem. Imorrn ska Peter och Isabella komma på kvällen när kuren är klar, då är jag piggare. 

Inatt har jag min fina älskling här på besök ❤️ han ska sova över. Vi har precis legat i hans säng i varandras famn och sovit! Det var länge sen kan jag lova och med skratt kan vi idag skämta om min graviditet. Ååhnej rör mig inte, lägg inte armen där, jag spyr! Vilket jag många ggr gjorde! Så känns skönt att vara normal igen och vilja ligga i sin kärleks armar. 

Avdelningen jag låg på var en vardagsavdelning vilket innebär att den stänger på helgen så byte nu ikväll, men det funka lika bra och jag fick eget rum igen. Jag står listad på det så Isabella kan vara här. 

Fick veta idag att jag har en infektion i såret igen. Så ska ner på röntgen i skrivande stund då dom tror att det kan ligga var bakom nån muskelvävnad. Jag har fått antibiotika igen, infranöst och det kan innebära att jag inte får åka hem på lördag om dom inte kan ändra det till tabletter.. Bläää!! Vill ju hem!! Får se vad röntgen säger! 


Min darling idag när hon bestämt var klar med maten fast hon inte skulle vara det haha 4 veckor idag ❤️❤️ min skruttplutt!! Älskar heeela min familj!! 
Anonym
2015-05-05 @ 16:37:10

💕skickar massa styrka! Du ska vinna de här💪💪




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0