Dag 1

Igår mådde jag skit, blev ledsen på kvällen och på sjukhuset på dagen. Var frustrerad att jag fick tillbringa min bramåndag på sjukan. Satte PICC-line och gjorde en PET/CT samt kollade såret! Tog heeeeeela dagen! På röntgen blev jag så jävla kissnödig oxå när jag låg i röret så trodde blåsan skulle sprängas och det slutade i panikgråt och springa på toaletten när jag var klar! Sjukt ont gör det att vara kissnödig nu för tiden.. 

Imorse var det stressigt och slutade med att jag ringde och bad om att få komma kl 11 ist för kl 10. Det var okej! Mamma och Isabella skulle med och det var mycket som skulle hinnas. Isabella har ju ingen sond längre för hon drog den härom morgonen och eftersom hon äter så bra på flaskan så testar vi utan. Men då blir det lite annat matschema än bara var tredje timma utan oxå när Isabella är hungrigschema hehe så när vi behövde åka krävde hon först ett nytt mål! Men kl 11.20 var vi ialf på plats :) 

Vi satte igång vid ca 12.00 tror jag sen höll droppen på till ca 18.00. Blev trött nästan direkt och fast både Isabella, mamma och Peter var här i rummet så somna jag tillslut i nån dvala. Så när dom åkte hem har legat i dvala. Har dock kissat var 5/10:e minut. Dom vägde mig när jag kom och en stund senare och då hade jag gått upp 2 kg så fick väskedrivande. Nu har det lagt sig! 

Jag mår mycket bättre än vad jag trodde, är trött bara. Inget illamående men har fått högsta dosen emot det oxå. Har tagit en kvällpromis på 1 timme i sjukhusparken. Får försöka satsa på lite promenad och frisk luft varje kväll! Annars tänker jag framåt och på lördag får jag åka hem!! 



Sarah Fredriksson
2015-04-28 @ 22:06:46
URL: http://sarahan.blogg.se/

Vi är många som tänker och kämpar med dig nu!!! ❤

Sarah Fredriksson
2015-04-28 @ 22:06:46
URL: http://sarahan.blogg.se/

Vi är många som tänker och kämpar med dig nu!!! ❤

Jessi
2015-04-28 @ 22:10:51

Hejar på dej!! Skönt att första dagen gått skapligt!!

Jessica
2015-04-28 @ 22:22:16

Har på något sätt snubblat in på din blogg och blev så imponerad av dig! Jag ville bara säga heja dig! Hoppas att allt går strålande och att du snart är frisk igen så att du kan få njuta ordentligt av att vara mamma ☺

Jessica
2015-04-28 @ 22:22:20

Har på något sätt snubblat in på din blogg och blev så imponerad av dig! Jag ville bara säga heja dig! Hoppas att allt går strålande och att du snart är frisk igen så att du kan få njuta ordentligt av att vara mamma ☺

Emma
2015-04-28 @ 22:41:45

Nu får cansern vad den förtjänar!!!! Kram Emma

Linda
2015-05-01 @ 16:05:07

Du är så otroligt stark carro!! En riktig kämpe.all Styrka till dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0