God kväll!



Dagarna bara springer iväg.. Jag har ialf suttit o målat sen jag kom hem typ, fasen så svårt det e o måla en bild tkr jag! har använt mig av akvarellfärger.. känns ju nästan som nåt man gjort på dagis, svårt o hitta det verkliga djupet! ni får en liten titt ialf! men bara en liten:)



rum i rokoko

Just nu lyssnar jag på älskade spotify o letar efter nåt gott matbröd! Jag Hanna Sara o Icka ska leka Halv åtta hos mig hehe så vi ska köra en helg var, denna helg e det Sara nästa Icka sen jag sist Hanna! vi har ju inga 15000 i potten alltså men vi ska nog ha lite omdömen ialf.. men mest gör vi de för att ha en anledning som student att äta lyx o bara umgås :P Jag älskar ju att laga mat, o skulle vilja prova nåt nytt! Har hittat en räkpasta med avokado som jag kanske kör till huvudrätt, men vill ju gärna ha nåt bröd till tänkte jag, lr vad sägs som smördegspiroger med ost o bladspenat, to much??  mmm ska bli kul o spännande:) fick Saras meny idag :

Förrätt: Parmapuckar med fetaoströra
Varmrätt: Limekyckling på avokadobädd
Efterrätt: Kladdig efterrätt med knorr


Tänkte att jag ''alltid'' ska lägga upp en låt jag gillar:) liten grej sådär så de kanske blir roligare att läsa med musik i bakgrunden plus kul för mig :P såhär kommer en jag lyssnar mycke på! aa jag e en liten tryckare kan man ju säga! men finns inge bättre en lugn musik när man pluggar !! tummen upp


     


För nån månad sen va jag inne på min kära vän Idas blogg, o där fanns en text skriven till Wondergiirl:) (hon e grym på texter) så det e bland finaste nån nånsin gjort för mig! jag har aldrig fått en text förut! Styrka <3

Till dig..

Hon kommer klättra högre än både du och jag
Hon faller med styrka för att resa sig nästa dag
Hon kämpar för viljan och tar ingenting förgivet
Hon vill få ut nått mer av meningen med livet
Hon har alltid granskat de erbjudanden hon fått
Hon grubblar ofta på hur det skulle kunna gått
Hon har haft sina motgångar på livets långa färd
Hon har ändå drömmar högre än det längsta träd
Hon är ett steg före och vill känna till varenda hot
Hon kanske tänker för mycke men det har hon alltid gjort
Hon ska hitta det hon söker för att viljan finns där
Hon tänker finna svaren hon inte finner här


Hon är en enorm energi som vi alla behöver
Hon är en trogen vän som jag är jävligt stolt över!!




Sötaste killen (Idas kille) Kevin <3

Nu ska jag fortsätta leta Meny!

Puss&Kram
Natta
2011-02-24 @ 22:06:32
URL: http://nattusss.blogg.se/

härligt att du bloggar igen cuurrrooo ;) då ska jag stalka dig som fän! TAKE CARE

Anonym
2014-12-21 @ 19:25:57

:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0