Sitter på bussen på väg hem från en helg h...

img_4576 (MMS)

Sitter på bussen på väg hem från en helg hos Peter i Sthlm! Det har varit helt underbart! Vi har varit ute o gått i området där Peter bor. Jättelugnt o fint. Hamna på mälarhöjden där vi drömde oss bort bland alla villor:) vi hitta ett hus som jag tyckte va jättehäftigt med torn o allt sen på södermäklarna för 12,500000 hehe fyfan! :) sen har vi tränat vilken gjorde att jag blev sjuk;) genomförkyld ialf! Vi har suttit i den underbara solen på medis o käkat grekiskt:) o bara njutit av varandra! Blev lite fest igår oxå med planerad utgång men jag o Peter vingla hem lagom goa utan krogen :) känns ju inte alls kul att åka hem nu kan jag säga. Usch! Jag hatar detta ibland:( jag vill bara börja leva mitt liv med Peter.... <3 jag träffa Elin från Happis o hennes bror idag! Vi fika chailatte som va min första o inte sista kan jag lova för Möms va de smaka bra:P sen visa Elin massa hon fått göra på NK! Så avis kan jag säga! Jag skulle bli riktigt glad för ett deko jobb där. Dom jobbar i grupper med olika individer o gör planeringar för skyltfönster som byts ut varje vecka. Dom jobbar 8-17 veckodagar o de har flex. Perfekt! Får försöka få en praktik där nästa år o hoppas på ett jobb:) förutom att man e ledsen för att åka ifrån Peter så berätta Elin att hon inte ska fortsätta andra året på svefi. Känns inte alls bra:( så nu blir de hon Tina, Emma o Carrie som lämnar oss ti sommaren. Piss:( men men har man inte hittat rätt så har man inte! Det finns många fina tjejer kvar ialf o förhoppningsvis kommer det ett nytt gött gäng:) jag träffa en ny vän igår i Sthlm:) hon heter Alex o verkligen en tjej i min smak:) kul kul! Älskar att träffa nya människor. Kan bli lite jobbigt oxå men klagar inte :) imorrn måndag. Praktiken fortsätter vilken inte innebär nordik längre! Men det tar jag i nästa inlägg tillsammans med bilder från datan. Trevlig kväll. Puss&Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0