Igår va jag o mina Hulda grupp i skolan fr...

img_2892 (MMS)

Igår va jag o mina Hulda grupp i skolan från kl 18.00 - 00.30 sen va vi äntligen klara med den skriftliga delen in skickad o klar plus presentationen som sker i eftermiddag. Så det stora projektet som tagit all tid i över en månads tid ska äntligen avslutas idag! Känns underbart o tror det kommer gå kanon:) sen väntar nu ännu en superstressad vecka me teori på dagarna o ett nytt projekt på kvällarna! Plus att jag o 2 st till ska hålla inredningen på minerva på fredag MEN sen har jag lov som ska tillbringas i Norrköping:D  23 - 31 okt !

Peter
2010-10-18 @ 22:25:32
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Ja du får tänka på att du snart har lov, Skönt för dig att komma hem lite ;) Puss

Faster Susanne
2010-10-19 @ 16:21:56

Men så härligt för dig att du får ett välförtjänligt lov sen efter allt arbete. Duktigt jobbat tjejen ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0