Mina nya pjuks:) Jag vet 100 år sen jag bl...

img_1951 (MMS)

Mina nya pjuks:) Jag vet 100 år sen jag blogga. Men har hänt så mycke senaste tiden att jag inte vet vad jag ska skriva! Jag ska lixom flytta ti Haparanda! 118 mil upp i landet! Känns otroligt kul, häftigt spännande men oxå otroligt läskigt o ensamt! Äntligen e vi där jag o Peter men tiden gick så snabbt.. Vi kommer klara det<3 just nu packas det o letas bostad, inget har hänt på bostadsfronten dock! Hoppas det dyker upp nåt:O Cilla ska antagligen ta över lyan plus innehållet! Känns ju lite konstigt o ledsamt att nån bara ska ta över vårt hem som vi byggt.. Men vi e på väg mot nåt bättre! Både jag o älsk håller hårt i att nästa lya vi ska dela ska vara en 3:a om möjligheterna finns:)  Igår fick jag reda på att kille tagit livet av sig vid mina föräldrars bostadsområde! Idag berätta mamma vem det var! En 25 årig kille som vuxit upp i närheten av mig som man vet vem det är! Han hade hoppat från en balkong med huvudet före o tyvärr fick 2 av mina kusiner uppleva den synen:( usch! Tycker så synd om hans familj o verkligen om hans mamma som stod på balkongen bredvid honom när han bara kasta sig ut! <3  Nu ska jag ti jobbet! Vilket jag spyyyr på just nu! Vill att hösten ska komma så jag får bli inredare nån gång:D inga mer barn o ingen mer glass! Thank god!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0