Hej Hopp!


I tisdags den 22/9 hade jag o min älskling varit tillsammans 3 år:)
De fira vi me Bubbel på grand hotell o sedan middag på Bishop!

Pic´s
           
         
                                    

                    
            

Min Älskling!
Jag vill ge dig 5 st färger
Gul för att du lyser upp mina dagar
Grön för att du ger mig lugn & trygghet
Röd för att du är min stora kärlek
Blå för en stark vänskap
Vit för vårat liv tillsammans & den framtid som väntar


Tack för att du älskar mig
Tack för att jag får älska dig
Tack för att du är du
Tack för dessa 3 år & alla dom som komma skall
<3




Bye bye lovers;)

Lillian
2009-09-24 @ 13:24:28
URL: http://lilliano.blogg.se/

Grattis till er & framtiden :D

avunds Anna
2009-09-25 @ 10:12:26

tiden gar sa fort!

grattis till er mina kara vanner!

lyckan ni har onskar ja till varje levande sjal!

alska



kram till er anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0