Saknaden till min dotter

Jag vaknade av smärta och fick det jag behöver för att ta bort den.. Sen frågade jag om det var nåt mer, men det var det inte.. Försök och sov sa sköterskan.. Sen gick hon. Men jag kollade runt omkring mig. Tog fram mobilen, juste jag hade ju uppdaterat, såg allt bra ut? Och det gjorde det. Men det var inte det.. Det var nåt annat. Sen slog det mig, Isabella ska kanske äta, jag måste kolla henne!! 

Men det kan jag ju inte 😔 Älskade barn ❤️ Jag saknar henne varje sekund!! 


Tittut lek efter badet med mormor ❤️
Anonym
2015-09-23 @ 08:09:55

Hon är ljuvlig. 💗 snart kickar du cancerrumpa och kan komma hem till henne igen! 👍💪💪💪

Natta Kusin
2015-09-23 @ 08:32:26

Vackraste Isabella! ❤ ❤

Tina (din svägerska Marias väninna)
2015-09-24 @ 18:08:26

Er lilla prinsessa e helt bedårande😍

Emma
2015-09-25 @ 12:08:44

Snart är du hemma med dina hjärtan, din egna familj kram emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0