Sitter hos min kusse Natta o blir fin i hå...

img_4447 (MMS)

Sitter hos min kusse Natta o blir fin i håret:) satsar på blondie :P har haft min andra dag på praktiken idag, känns bra! Än så länge har jag mest plockat upp varor som jag vart me o ställt på säljbord o så:) kul att fixa o trixa. Har planterat blommor oxå, påskliljor! Sen kommer 2 stora projekt jag ska va me på, nästa vecka ska hela säng/sovrum avdelningen göras om så då kommer även hon som e deko på alla butiker sen veckan efter det ska vi flytta 2 stora podier o även bygga upp för utemöblerna. Så känns kanon:) blir även upplärd på deras kassa, fått egen säljkod o allt! Bra att ha med sig, även om inte butiksjobb e mitt mål så hoppas jag att få kanske ett deko jobb lr liknande efter dessa 2 år, har ändå förstått det som lättare att få en inredare, men självklart för att det finns betydligt mycke mer såna jobb. Tankar tankar:) kl 19.00 kommer Camilla hit(modeklipparna) sen ska vi möta Anna för att sedan gå o käka o ta en öl på babyl house! Känns UNDERBART att va hemma:D träffa folk i varje hörn! Lovely <3 Hejsvej

Linnea
2011-04-11 @ 20:11:08
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se/

Tack Carro =)

Linnea
2011-04-11 @ 20:11:39
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se/

Tack Carro =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0