Kan det bli bättre?!:) mat o sex and the c...

img_1512 (MMS)

Kan det bli bättre?!:) mat o sex and the city boxen:D nu börjar min dagen efter tid hehe! Jag har ju jobbat! Midsommar va Bästa nånsin o jag ska göra ett långt o fint blogginlägg från datan har jag tänkt! Då ni ska få se alla kort jag tagit ;) men icke ikväll! Maten på tallriken e mumsigt o består av ännu ett nytt fiffigt recept of la moia:)  det e färskpotatis som jag fick med mig hem från igår så hade nog valt pasta annars! Men ialf potatis o fläskfilé skurna som grytbitar, marinerade med vitlöksolja o honung plus lite grillkrydda! Stekt tillsammans med lök o champinjoner sen i med en burk bonjour vitlök o örter lite vatten plus soltorkade tomater :P till en fetaost o tomatsallad tillsammans med rödlök, olja o massa svartpeppar :) jammie:P sen gjorde jag en smörgås i ugn tekaka som jag fick av mamma o pappa igår o på den pesto o riven parmesan ! Mohahaha visst e jag bra;) HEJSVEJ




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0