Det känns lika overkligt att åka hem som det kändes att åka hit!

Nu e tiden inne, onsdag!

Vi åker vid midnatt härifrån thaihem med bil, e framme på flygplatsen ca 02.30 sen går mitt flyg kl 05.00 (midnatt svensk tid) sen åker Peters flyg 07.30 så han får vänta lite längre!

Min mage börjar klumpa sej nu, helt yr i huvet o illamående! Typiskt mej! min nerver klarar nada!

Har haft en fantastisk resa, har älskat varje sekund!
Det har varit jättekul att blogga om allt, har därimot insett att ingen kanske kommer va intresserad av att höra lr se kort när man kommer hem för ni redan vet allt,. hehe ni får fejka:P

Jag vill tacka alla som har läst o lämnat kommentarer, lika uppskattat varje gång!
hehe men nu behöver ni inte läsa mer för kommer bara skriva om min tråkiga vardag o antagligen min saknad ti Peter:/ Han ska ju stanna kvar här, men i nordöstra Thailand i en stad som heter Ubon.
så följ hans blogg:) www.mmaandtraining.blogg.se

Skriver nästa gång i Sverige
Wish me luck på min 15 timmars ensamma flygresa.. PUH!



Jag kommer sakna honom nåt så fruktansvärt!



 

Emelie
2009-04-29 @ 11:01:00
URL: http://differntthoughts.blogg.se/

Det ska bli skönt åh få hem dig igen! : ) Åh klart man vill höra allt om din resa även om man redan vet en del. Förstår att det kommer bli tufft för dig åh Peter men det grejar ni! Ses snart. Ha en trevlig resa hem (-om det går?) Puss & Kram

Jan
2009-04-29 @ 16:21:15

Ojoj bruna som pepparkakor annat var det när ni kom ner i början på mars!!

Du kommer hem till kalas väder varit ca: 25 grader idag i skåne.

Trevlig hemresa o akta dig för ryssarna på flygplatsen;)

Gabbe & Manda
2009-05-01 @ 07:13:29
URL: http://www.amanda-gabriel.bloggagratis.se

Hoppas att du kom hem sakert och att du hade trevliga grannar pa flyget.

Vi ses snart. Det ar ju dags for hemfard snart for oss ocksa!

Eva W
2009-05-01 @ 16:26:46

Nu har du säkert kommit hem! Känns väl Ok fint väder,och du behöver ju inte stressa för att få färg! De kommer säkert att gå bra att vara själv, tänk så bra det blir när Peter kommer hem igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0