Nattsällskap!

Igår efter jobbet kom min älskling till mig för att övernatta ❤️ så mysigt att ha han här.. Vi masserade och drog hår från mitt huvud så nu är det nästan inget kvar. Det kliade så mycket och ramlade massor i mössan så var nödvändigt! Sen somnade vi i varandras famn i hans säng. Min älskade älskade Peter vad jag älskar honom! Jag visste redan innan jag blev sjuk att han är en person som gör mig trygg och stark och även en man som aldrig kommer svika mig. Att jag blev sjuk förstärker det bara ännu mer samt att han är pappa till vårt barn och all kärlek han ger henne! Finns inget finare än att se mannen man älskar mest med sitt barn ❤️ 

Ikväll har jag ansökt om att få åka hem och sova på nattpermis.. Dom brukar tydligen inte tillåta det men jag hoppas dom vill göra ett undantag. Längtar hem så otroligt mycket och min kur är oftast klar vid 18.00 sen sätter den inte igång förs förmiddagen dagen efter, så tid finns det! Jag mår dessutom ganska bra, är bara trött under dagarna så ligger mest och sover.. 

Saknar min prinsessa 💗 
Kommer inte jag hem så kommer ialf hon till mig ikväll!! Hon är hemma hos oss med sin farmor nu och det går säkerligen superbra! Tänk vilken tur vi har med så fina föräldrar som hjälper oss med vår dotter!! 




Jeanine
2015-05-20 @ 08:49:15
URL: http://jeanineesberg.com

Vilken fin man du har! Bästa Peter! ❤️

Fia
2015-05-20 @ 19:00:49

Fina lilla människa som ni har skapat! 👏
Jag halkade in på din blogg igår och började läsa om allt du tvingas gå igenom.
Skickar en stor varm kram och pepp från mig i Göteborg ❤️

Natta kusin
2015-05-20 @ 20:44:53

❤❤❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0