Leva!

Sitter i taxin och tycker lite synd om mig själv!! Haft en nattpermis hemma som gick jättebra. Nästa kur tänker jag testa öppenvården vilket innebär att jag åker fram och tillbaka varje dag! Jag lämnade nu på morgonen min svärmor och Isabella hemma, dom skulle snart ta emot hemsjukvården som Isabella haft efter Neo för idag blir hon utskriven och ska tillhöra bvc. Sen skulle dom gå ut och gå samt handla lite och laga mat! Vad man önskar att det var jag som fick göra dom sakerna... Missuppfatta mig inte, all tacksamhet jag har till att min svärmor tar min roll och även min mamma veckorna som varit men jag önskar så innerligt att det var min tid! 

Snälla kära gode gud - låt mig få överleva denna hemska sjukdom, låt mig få tiden med mitt barn och se henne växa upp! Låt mig få leva mitt liv till fullo. Snälla snälla snälla ❤️❤️❤️



Néa
2015-05-21 @ 10:53:17

Du har en så fin dotter! Och vilken tur du har som har en så fantastisk familj som ställer upp och tar hand om henne, även om jag förstår att du vill ha den tiden med henne.
Jag håller alla tummar och tår för att du får vara mer hemma snart och för att du blir frisk så småningom och kan njuta av livet igen. Det är du värd!

Kramar

Carolina Hell
2015-05-21 @ 12:26:09
URL: http://lillahell.blogg.se/

Jag läser de sista meningarna och känner din styrka och sorg på samma gång. Å de är omöjligt att inte bli berörd och hålla tummarna! ☆

Emelie
2015-05-21 @ 13:03:37

Jag hoppas innerligt att din önskan faller in, att du får vara med din familj! Det är så vackert att se den kärlek och omtanke som finns i hela din familj!

Sarah Fredriksson
2015-05-21 @ 18:35:58
URL: http://sarahan.blogg.se/

Det är klart du känner så, inget konstigt alls. Vi är många som ber för dig. Du har ju verkligen mycket kärt att kämpa för nu. ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0