Hemlängtan!!

Jag vill bara sätta mig i bilen och köra ner till Norrköping!! Fy vad jag längtar hem, till min familj och vänner och min älskade Buster ❤️❤️ jag önskar jag var tillräckligt stark så jag kunde packa med mig min fina bebis så ni alla får träffa henne.. Jag vill se syrran gå på studentbalen på fredag, hon kommer va så vacker!! Åh jag är så trött på att vara sjuk.. Hela mitt liv består av att vara sjuk.. Jag pratar knappt med nån förutom familjen.. Häromdagen prata jag med en av mina bästa vänner och när hon började prata om hur Isabella inte såg ut som ett prematurbarn när hon föddes så insåg jag att jag inte svarat på hennes samtal på nästan 2 månader.. Jag har alltid brytt mig om mina vänners jobb och familj men nu vet jag ingenting, fick en video när en annan väns dotter har börjat gå.. Fina ni vad jag saknar er alla!! Målet just nu är att ta sig ner till min systers student den 12 juni, det är den 5:e behandlingsdagen på min kur nr 3. Antingen kommer jag börja en dag tidigare så jag är fri den 12:e eller så måste jag tillbaka den 13:e och göra klart sista behandlingsdagen då.. Oavsett plan så vet vi inte förs den dagen hur jag kommer må! Det blir isåfall en dagstripp, ner och se utspringet, träffa familj och släkt och fira min syster så mycket jag kan sen åka tillbaka hem till sthlm. 

Så mål nr 1 just nu - den 12 juni ska jag fira lillasyster ❤️👊🏼 







Camilla
2015-05-27 @ 12:07:24

❤️️❤️️❤️️❤️️

Sarah Fredriksson
2015-05-27 @ 12:47:21
URL: http://sarahan.blogg.se/

Åh vad vi saknar er så mkt här nere i Norrköping ❤

Sarah Fredriksson
2015-05-27 @ 12:47:22
URL: http://sarahan.blogg.se/

Åh vad vi saknar er så mkt här nere i Norrköping ❤

Anonym
2015-05-27 @ 13:02:07

Fina du ♡♡ Kram Jacke




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0