Cancer

Att sista cancercellen inte är borta från min kropp det vet jag, det är ju därför jag måste ha cellgifter så dom försvinner.. Men att häromdagen få beskedet att dom ser nya förändringar, alltså nya tumörer!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! FÖRSVINN FRÅN MIN KROPP JÄVLA HELVETES CANCER!!! jag orkar inte höra mer skit, jag orkar inte!! 

Fråga inga frågor för jag kan inte svara på några.. Det kom in en vanlig avdelningsläkare mitt i kuratorsamtalet.. Hon bad kuratorn stanna kvar! Sen berätta hon att måndagens pet/ct visade nya förändringar. Fick inget antal. Hon prata om lilla bäckenet och lungan! 

Jag brast i gråt! Känns som att jag ska dö! Som att vi kommer aldrig kunna göra mig frisk! 

Jag vet att jag behöver cellgifterna mer än nånting annat! Ingen operation kan hjälpa mig.. Men min väg känns så oändlig lång och mörk och nästan omöjlig att vandra. Hur mycket kan man orka? 

Jag vill verkligen leva!! Jag vill leva för mig själv och min familj min älskade Peter och min oskyldiga lilla Isabella! Jag vill leva livet med er ❤️❤️ 

Snälla kära gode gud ta inte livet ifrån mig 🙏🏼



Natta kusin
2015-05-02 @ 08:10:41

Alltså jag blir så arg, så jävla arg! Fan.. Jävla fan rent ut sagt! Håller fingrar och tår för att cellgiftsbehandling ska ge stark effekt på den här jävla skiten nu, för nu räcker det! Du ska få vara mamma till din fina dotter och lägga energin på henne och eran familj, inte på den här jävla skiten som suger musten ur er! Vi ber för att allt ska gå åt rätt håll! ❤

Mamma
2015-05-02 @ 08:42:38

Jävla helvetes skit, det räcker nu! Det finns inte ord för hur mycket vi hatar den här jävla sjukdomen och för vad den gör mot dig! Det räcker nu! Om det finns några högre makter måste dom göra allt rätt och göra dig frisk! Vi älskar dig så mycket kära barn ❤️❤️❤️

Mamma
2015-05-02 @ 08:42:39

Jävla helvetes skit, det räcker nu! Det finns inte ord för hur mycket vi hatar den här jävla sjukdomen och för vad den gör mot dig! Det räcker nu! Om det finns några högre makter måste dom göra allt rätt och göra dig frisk! Vi älskar dig så mycket kära barn ❤️❤️❤️

emma
2015-05-02 @ 09:55:54

Tänker på dig ständigt fast vi inte känner varandra...kramar

emma
2015-05-02 @ 09:59:30

Tack för att du uppdaterar...för vi är många som bryr oss om dig....oavsett vi känner varandra eller inte tack

Marita
2015-05-02 @ 10:08:36

Lilla hjärtat vad vi lider med dig <3 Men det måste bli bra så är det bara, jag ber till högre makter jämt o ständigt för dig o din familj. Det blir en tuff resa för er alla men jag känner att det kommer bli bra vi älskar dig så . Pussar o kramar från Fam Hägg

Madde
2015-05-02 @ 10:41:03

Hatar den vidriga sjukdomen. Alla tankar till dig och din familj. ♡

Boel
2015-05-02 @ 12:18:38
URL: http://boelish.blogg.se

Ursh, den jävla äckel sjukdomen.
All kärlek till dig och din familj <3

Anna
2015-05-02 @ 13:12:19

Inger
2015-05-02 @ 20:20:56

Mitt hjärta blöder...❤️❤️❤️

Sarah Fredriksson
2015-05-02 @ 22:38:26
URL: http://sarahan.blogg.se/

Det finns inga ord för vad jag känner just nu. Fy fan för denna skit, nu jäklar får skiten försvinna för gott med cellgifterna! Du finns hela tiden i våra tankar 💗

Maria
2015-05-03 @ 01:01:55

Äckliga jävla sjukdom försvinn!!! Du e inte välkommen hos någon! Ta ditt pick och pack och försvinn! Kämpa kämpa kämpa!!! 💗

Anonym
2015-05-03 @ 08:07:49

Jag känner inte dig men jag läser varje uppdatering du gör på din blogg, du finns i mina tankar varje dag, så även din familj! Ge aldrig upp kämpa kämpa du ska vinna mot den jävla cancern! Jag beundrar dig och din familj för er styrka <3

Nina
2015-05-03 @ 12:57:06
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.se

Jag finner inga ord. Men jag håller allt som går att hålla och ber till allt jag tror på att cellgifterna ska döda skiten. Tappa inte hoppet!

Linda Jansson
2015-05-04 @ 13:50:51
URL: http://autumnleaf.se/

Känner dig inte egentligen, bara genom din blogg, men finner inga ord för det ni tvingas genomgå. Tappa inte hoppet utan kämpa!!! Du SKA fixa detta! Styrkekramar

Ullis
2015-05-04 @ 16:45:56

Läser din blogg och vill säga att jag tycker du verkar helt fantastisk. Du kommer klara detta, du ska bara klara det helt enkelt. Cancer är vidrigt och den ska besegras. Alla tankar åt dig och din familj. ❤️

Bella Edlund
2015-05-04 @ 17:49:19

Vilket skit ni får gå igenom Carro! Livet är så jävla orättvist. Cancer är vidrigt och den får bara inte ta ditt liv. Jag tycker du är så himla stark, fortsätt att kämpa på! Du ska klara detta. Jag tänker på dig, Peter och lilla Isabella jättemycket. Massa kramar till er ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0