Fredag den 13:e

Idag är det en månad sen jag fyllde år. Familjen var här och jag började må bättre och piggare.. Tänk så fort det kunde vända allting. Idag har jag kännt mig sjuk, och då menar jag inte cancersjuk utan värk i kroppen, frusen etc.. Trött! Kanske en dålig dag eller så börjar det nu, att må skit igen.. Vi har verkligen blivit jättebra bemöta den här veckan. Sjukvården är snabb som satan och bara jag nämde knölen för 5 dagar sedan så har det dragits igång massor. Fast det har gått snabbt så känns det som en evighet av väntan på svar. 

Jag försöker bara vara mig själv men det är svårt! I helgen ska jag njuta av fina vänners sällskap iallafall och ladda upp för den nya veckan och sjukhusbesök. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0