Det känns så orättvist!

Idag är det 1 vecka kvar.. Jag är så jävla ledsen! Jag vill verkligen inte att allt det här händer, det gör så ont i mitt hjärta.. Jag vill bara skrika NEEEEEJ JAG VILL INTE MER!! Det känns som att jag inte orkar. Jag är redan så trött, hur ska jag orka? Jag vet inte vart jag ska få min kraft ifrån! Jag förstår inte hur jag ska kunna ligga där på sjukhuset och koncentrera mig på mig själv när mitt barn ligger någon annanstans, mitt barn!! Mitt barn som jag inte ens kommer kunna vara en riktig mamma till för att den där jävla cancern förstör!! Även om vi klarar det här så kommer det förstöra hela vårt första år tillsammans och jag kommer vara sjuk på alla våra första bilder ihop! 

1 vecka... Då är hon här, då ska jag opereras och då startar kampen! Då ska jag vara stark och kämpa, säger ni.. Men vart finner man den kraften? 




Anonym
2015-03-25 @ 20:20:06

Blir så berörd och ledsen när jag läser din blogg. Livet är så j*vla oretvist! Vår son föddes med allvarligt hjärtfel och har genom gått x antal operationer.
När vi fick reda på de, slängde jag upp dörrarna och bara grät. Varför? Hur ska han klara de här, han är så liten? Hur ska vi orka allt de här. Men konstigt nog fanns dem krafterna man inte trodde fanns!

Anonym
2015-03-25 @ 20:22:22

Jag håller tummarna för allt ska gå bra! Kämpa du/ni är starka tillsammans!

Jeanette
2015-03-25 @ 20:26:34

<3

Zäta
2015-03-25 @ 20:34:11

Du har all rätt att känna som du gör. Ilska, sorg, rädsla, förtvivlan. Inte konstigt att du gör det. Du kommer vara den bästa mamman Isabella kan få och du kommer finna styrkan, ännu mer när hon väl är här. Man gör allt för sina barn, det kommer du känna! Och vi alla runtomkring finns här för att ge dig styrka! Älskar dig gumman ❤️

Linda
2015-03-25 @ 21:47:49

Tror du kommer få kraft och styrka när de gäller. Du är stark.

Madeleine
2015-03-26 @ 07:44:01

🌺🌺🌺

Tette (Vickans pappa)
2015-03-26 @ 07:47:35

Du finner förhoppningsvis kraften i just det som komma skall....er baby!

Linda Jansson
2015-03-26 @ 20:30:32
URL: http://autumnleaf.se/

Du har all rätt till dina känslor och jag tror att du kommer att finna styrkan. Men man måste få vara förbannad och arg också, alla känslor får plats. All styrka till dig!!

Nina
2015-03-27 @ 16:54:07
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.se

Det jag lärde mig när jag fick cancer var att ta en dag i taget. Att inte oroa mig så mycket för framtiden (klart man gör ändå men) utan att känna efter varje dag hur man mår och vad man orkar. Jag började min andra kur cellgifter när min Ebbe var en vecka gammal och det har faktiskt gått hur bra som helst. Du får tänka att det som tvingar dig att vara ifrån ditt barn mycket just nu är förhoppningsvis det som gör att ni får vara tillsammans i framtiden.
Du kommer orka, det gör vi alla fastän vi inte tror det. För vi har inget val.
Kram till er alla 3!

Anonym
2015-03-28 @ 10:52:54

💓💓💓💓💓

Linda K
2015-03-28 @ 22:15:02

Tänker på er! Hitta kraften i ditt lilla barn. Håller alla tummar och alla mina tankar gå till er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0