Bakom kulisserna ;)

I fredags morse så skriver min svägerska till mig - hallå ska ni inte ta gravidbilder??! 

Hade ju jag helt glömt bort! Tänkte på det för länge sen.. Jag har ju planerat hur jag vill att saker ska vara länge både som mamma och gravid och gravidbilder var något jag inte ville missa. Så i fredags skrev jag till en väns lillebror som jag vet är grym på att fota! Han ställde mer än gärna upp och i förmiddags var det dax! Jag hade googlat på lite bilder först för att hitta inspiration och det fanns en del. Jag kände för mer klassiskt och ganska påklätt! Det var ju inte allas mål med gravidbilder kan jag lova haha sen ville jag gärna att magen skulle synas utan ett plagg på.. Jag har fått 3 st provsmak redan men ni får bara se en bakom kulissen bild hihi 


När jag stod och gjorde mig fin så kunde jag inte låta bli att tänka 
- om jag förlorar den här kampen så kommer dom här bilderna vara så viktiga för Isabella 💗 min älskade älskade tjej vad jag längtar efter henne! 

zäta
2015-03-22 @ 16:52:58

Bilderna blev amazing!! 😍

Svägerskan
2015-03-22 @ 17:27:58

Jättefint! Och du och Isabella kommer kolla på dem bilderna tillsammans när du är gammal och rynkig. ❤️

Jeanette
2015-03-22 @ 20:08:23

Så himla fin!!😍❤️

Emma
2015-03-22 @ 20:14:14

Mycket vacker bild, på en vacker blivande mamma! Kram emma

Sarah Fredriksson
2015-03-22 @ 20:46:04
URL: http://sarahan.blogg.se/

Så orättvist att du ska behöva tänka så. Jag ser er dock framför mig lyckliga och glada när ni båda tittar på fotona tillsammans, glada över att ni har varandra. ❤

Anonym
2015-03-23 @ 08:00:20

Orättvis värld när någon som ska behöva tänka dom tankarna MEN jag har ingen (vad jag vet idag) sjukdom som riskerar mitt liv men jag tänker ändå dessa tankar. För det dystra i verkligheten är att ingen av oss vet hur länge vi vandrar här. Jag har tom skrivit en bok till mina barn om min uppväxt, tankar, råd, speciella små brev vid student, exam, bröllop mm. Ifall jag inte kommer att finnas där och berätta min historia. Ifall att... Men sänder dig all styrka och önskar dig allt gott! Och du ser superfin ut!

Anonym
2015-03-23 @ 08:00:22

Orättvis värld när någon som ska behöva tänka dom tankarna MEN jag har ingen (vad jag vet idag) sjukdom som riskerar mitt liv men jag tänker ändå dessa tankar. För det dystra i verkligheten är att ingen av oss vet hur länge vi vandrar här. Jag har tom skrivit en bok till mina barn om min uppväxt, tankar, råd, speciella små brev vid student, exam, bröllop mm. Ifall jag inte kommer att finnas där och berätta min historia. Ifall att... Men sänder dig all styrka och önskar dig allt gott! Och du ser superfin ut!

Elin kusin
2015-03-23 @ 08:46:28

Som sagt så orättvist att du ska behöva tänka så! Det här kommer va ett jätte fint minne både för dig, Isabella och Peter. Din fina familj :) jag hann dock inte ta några gravid bilder :( massa kärlek till dig och familjen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0