Jävlaskitdag!!

Ursäkta att jag svär men bläää vad jag hatar att vara sjuk!! Idag har varit en dag där jag kännt mig totalt överkörd och börjat böla närmare 10 gånger.. Mamma tog med sig vår lilla gris till Norrköping, vi kommer imorrn. Sköterskan har varit här säkert 1 timme och lagt om mitt sår, tagit prover och tvättat och bytt förband på picclinen.. Jag lägger om mitt sår som är långt ner vid buken/blygbenet varannan dag! Har blivit en vana att fläka upp sig! Idag tyckte jag synd om mig själv, - fan att man ska behöva göra det här skiten hela tiden!! Sen har man lite oro över min piccline. Den har krypit ut 9 cm sen jag fick den.. Så min kropp vill med andra ord inte ha den och tydligen är man nu nervös för en propp i armen.. Och när jag stod i kassakön på lidl innan så började det hugga i armen.. Psykiskt kanske! Jag tror även mitt humör och trötthet är lite psykiskt för imorrn är nog bland dom viktigaste dagarna sen jag blev sjuk! Röntgensvaret!! Det måste vara bra besked MÅSTE!! Annars vet jag inte om jag orkar mer!! Jag behöver kraft!!

Jag saknar min skatt ❤️❤️ tack för att jag fick dig till mitt liv min älskade fina dotter! 


Helena Johansson
2015-06-25 @ 22:40:28
URL: http://helenan87.blogg.se/

Sänder dig miljoner stärkande tankar och önskar dig all lycka imorgon!! ❤

Linda
2015-06-26 @ 06:23:08

Sänder mina tankar till dig och håller verkligen tummarna för ett gott resultat!

Emma
2015-06-26 @ 08:55:38

Tänker på dig ständigt håller tummarna ber och hoppas på det bästa!!!!!

Anonym
2015-06-26 @ 17:09:39

Tenker på dere.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0