Orkar inte..

Det är inte bra, det är verkligen inte bra! Smärtan är av värsta grad.. Det är som en kraftig mensvärk blandat med magkramp som kan hålla i sig i timmar.. Alla olika smärtlindrande håller för en stund.. Jag blir trött och jag mår illa och ibland spyr jag! Det är som att vara tillbaka på ruta 1. Som första tumören.. Jag ligger i sängen med en näringsdryck och en flaska vatten. Dagen har knappt börjat och jag har redan svalt 7 st tabletter.. 

Såklart det är jobbigt att må dåligt och ta hand om en bebis. Men än så länge är hon ganska lätt sysselsatt. Isabella ligger bredvid mig i sängen i sitt babygym. Perfekt! Tack för henne, hon förgyller mitt liv 💗 jag hoppas verkligen jag får vara i hennes liv länge.. Tanken att inte få det skrämmer mig. Mitt älskade barn vad jag älskar dig! 



Anonym
2015-08-14 @ 09:06:50

❤️

Eva
2015-08-14 @ 09:41:16

Vad det gör ont i mig att läsa dina senaste uppdateringar ;( Så här skulle det ju inte vara, du ska ju må bra & njuta av bebistiden & lägga det här bakom dig! Helvete rent ut sagt! Jag känner inte dig, kom av en slump in på din blogg i början av året.. och greps av det du skrev och har efter det följt dig. Du är lite yngre än mig men det känns som att det du råkat ut för lika gärna kunde hända mig..
Jag hoppas att du tycker det är okej att vi fortfarande följer dig & känner att du via bloggen får mängder av energi från oss alla! 💝 Jag hoppas att din smärta försvinner snart & att vad det nu än är som gör att du har ont försvinner o aldrig mer visar sig igen!

Emma
2015-08-14 @ 09:57:32

Massa styrke kramar till dig....din dotter är så lik dig!!! Så fina båda två!! Kram Emma

Madeleine
2015-08-14 @ 10:56:35

🌺🌺🌺

Mamma
2015-08-14 @ 13:02:55

Älskade Caroline, det här skulle inte få hända igen, fy fan vad jag hatar den här sjukdomen och vad den gör mot dig 😞 Det finns ingen rättvisa i nåt, du ska ju få vara lycklig nu och bara få njuta ❤️ Jag blir så ledsen för din skull 😞

Camilla
2015-08-14 @ 13:38:43

Jag gråter floder....finner inga ord! Vi finns här Carro.Älskade du,du är inte värd detta! <3

Helena
2015-08-14 @ 13:50:03

Jag känner inte dig men har under många år haft kontakt med "svägerskan". Vet inte egentligen vad jag ska skriva mer än denna jävla Helvetes skitsjukdom borde fara åt helvete. Ursäkta min väldigt dåliga svenska men jag kunde inte låta bli.
Jag tycker du är en kämpe.
Kämpa vidare, du ska gå segrande ur det här. Ta emot, här kommer en kram från Helena i Hovmantorp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0