Lycka!

Att vakna upp bredvid den här prinsessan hemma i vårt egna hem i vår stora sköna säng var som ett enda stort lyckorus imorse.. Att hon hållt mig vaken halva natten gjorde inget.. Hon gnyr lite och mamma Caroline är sjukt överspänd och måste titta och känna att allt är bra, hon skulle ju trots allt egentligen legat i magen så hon får aldrig känna sig ensam! Jag tänker skämma bort henne med all kärlek jag kan ge resten av mitt liv 💗 

att senare få sätta sig i vår fina bil, solglasögon på, köra till mataffären och handla saker som jordgubbar och kött till grillen gör mig så oerhört lycklig! Känslan fri kommer till mig.. 

Att sen stressat kolla på klockan för snart kommer taxin och hämtar mig.. Jag ska ju till onokologen idag ja! Första besöket.. Jäkla skit! Kunde jag inte bara få vara väldigt lycklig.. Känner mig i skrivande stund lite arg på livet ändå.. 

Jag tänker fan vinna!! 
Madeleine
2015-04-23 @ 17:40:09

Välkommen hem, vilken liten sötnos☀️

Natta kusin
2015-04-23 @ 18:01:41

Så underbart för er att äntligen få vara hemma! ❤

Emma
2015-04-24 @ 00:00:12

Fina och underbart söta tjejen!

Tette (Vickans pappa)
2015-04-24 @ 08:06:22

Skönt att komma hem :-)

Sara
2015-04-24 @ 08:18:13

Kom över din blogg av en slump, är själv mamma till en 8 månaders tjej vid namn Rut. Jag kan förstå vilken lycka det måste vara av att få komma hem till sig själv! Å hon är ju helt bedårande söt er lilla tjej! Sen vill jag också säga att du passerar i mina tankar lite då och då! Du kommer vinna kampen jag bara vet det!!

Sarah Fredriksson
2015-04-24 @ 21:15:20
URL: http://sarahan.blogg.se/

Åh vilken lycka. ❤ Klart du ska vinna!!!

Mamma
2015-04-25 @ 11:59:28

Det var ett lyckorus att komma hem till er i onsdags, slippa sjukhuset, så underbart. Att få vara med som mormor och hjälpa till med Isabella är bland det bästa jag får vara med om, att få vara med er är så underbart och fantastiskt på alla sätt, även att jag är totalt slut ibland 😊 KAMPEN MOT DENNA HEMSKA SJUKDOM DU HAR DRABBATS AV SKA VINNAS, VI SKA KÄMPA TILLSAMMANS! ❤️😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0