Hejohåå

Hur skulle livet vara utan Isabella här nu?! Ser framför mig en djupt deprimerad Caroline som mest sover.. Hon ger mig en anledning till att gå upp på morgonen, ignorera min smärta och min trötthet. Tack detta under 💗💗 hon har varit sjuk för första gången i ett par dagar. Hög feber men bra prover, det har spenderats lite tid på barnakuten men nu verkar hon vara feberfri! så skönt. Hemskt att se en sådan liten person helt utslagen! 

Smärtan i min kropp är enorm!! Jag har så mycket smärtlindring så jag knappt vet vad jag heter ibland.. Puuh!! Imorrn är besök hos onkologen! Kan ju hoppas att hon har något bra att säga.. 



Maria svägerska
2015-08-18 @ 09:23:55

Fina Isabella. Vilken tur att det var just hon som kom till er. 💗
Hoppas och håller tummarna för bra besked imorgon.
Puss Maria & Oliver

Mamma
2015-08-18 @ 11:14:23

Underbara Isabella, vilken tur att ni har henne som lyfter dig när det är svårt och jobbigt. Vi finns också, tveka inte att be om hjälp <3 "Tillsammans är vi starka" Vi älskar Dig <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0