Då är man på väg in i dom norrländska skog...

img_4716 (MMS)

Då är man på väg in i dom norrländska skogarna igen! Det känns bra faktiskt:) det e lite skum/konstig känsla man har i kroppen, jag har lixom fler en ett hem o verkligen helt olika livsvanor. Jag e väldigt nöjd med mina 5 veckor i Norrköping o även en weekend i Sthlm tillsammans med Peter:) jag känner mig lite efter i skolan inkusive mitt egna projekt för praktiken men annars har jag hunnit med massor! Oh jag har även träffat alla mina fina många ggr <3 mamma o pappa har verkligen släppt in mig hos dom igen, känns generöst eftersom jag flyttade hemifrån 2008, på kontoret står min egna säng o byrå! Så tack till er <3 det ska ialf bli oerhört skönt att nu komma hem till mitt alldeles egna hem, där det e mina regler o endast mitt skit haha ;D Jag har 2 garanterat stentuffa veckor på G o det lär inte bli mindre tufft om jag känner min utbildning rätt.. Den 16 maj så ska jag ha möbeldesign i 2 veckor, vi ska va på en resursverkstad där det gör om möbler, jag tänkte bygga en egen som finns än så länge bara i mitt huvud sen så ska jag även fortsätta med mina armaturer o Norrköping har vi tydligen bästa myrorna så jag har hittat massa material vilken blev en låda på 10 kg som pappa ska skicka åt mig på bussgods imorrn :D om 50 min ska jag vara framme i Happis o då kommer mina fina vän Icka o hämtar mig :) tummen upp! Slipper bråka med min 22 kg väska, data + handbagage :) vi hörs snart! Har lixom 800 kort från dessa 5 veckor :O Hejsvej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0