Sitter på jobbet o häckar,  jag har ingen ...

img_0900 (MMS)

Sitter på jobbet o häckar,  jag har ingen lust att jobba men snart ska jag ju vara ledig i 5 dagar så får hålla ut:) idag köpte jag dessa 2 toppar på cubus för endast 149 kr, vilket kap:) blev ett par braxor oxå:) den jag har på mig ska jag nog ha imorrn:) Finally SEX AND THE CITY <3 wiiiiie  de blir jag Cilledill Magda Eve Maria o Linda, först ska vi käka på pappagrappa stenugnsbakad pizza sen bio o efter de kanske lite drink på trädgårn lr annat:) blir ialf öl ti pizzan, 3:e dagen alkohol för mig Haha varning!! Nae rå, firat Camilla i 2 dagar, i måndags av misstag om man säger så haha:O sen igår men bestämt:) de blev bishop, trevlans:). I helgen kommer Peter päron, ska bli himla kul, hoppas bara inte massa regn, skulle ju va roligt om vi kunde va en del ute o kolla runt vid strömmen promenaden o även sitta ute hos mor o far som ska stå för fredagskvällen! Ifall mamma känner sig kry vilket vi hoppas:) mors dag på söndag GLÖM EJ jag har nog bestämt mig för en present nu ialf :D hihi

Mamma
2010-05-27 @ 08:56:06

Klart vi ska träffas på fredag, känner mig bättre även om öronen krånglar, ja du vet ju hur jag kan ha det ibland, men som sagt, jag tror det finns anledningar till när det blir så här, mår inte psyket bra mår ju inte heller kroppen det. Jaha du, har du bestämt dig för en present till lilla mamsen, nuu blir jag nyfiken hehe..Love you <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0