Godmorgon!

05,18 spärra jag upp ögonen och kunde icke somna om! Oh vet ni varför?:) Idag ska jag till Halvars o fixa för öppning! Hihi Im so Happy! o lite pirrig.. Minns jag allt? Nya kasser, e dom svåra? Massa nya smaker, kommer jag ihåg alla gamla? Jag kommer säkert få stänga under påsken, Minns jag hur? Ska jag fråga om kvitto varje gång eller kan jag bara ge det ihop med pengarna? Undrar hur de kommer kännas med en till frys? Den här gången vill jag ha en snygg keps! Jag måste köpa nya linnen o ha under tröjan.. HAHA! massa tankar, vem fan kan sova då??!:) Mm men guuu va härligt de ska bli att få stå i kjosken igen:P

Igår va jag sjuk:/ Jag kände att kroppen min inte va helt kry i söndags, men me tanke på tröttheten från kvällen/natten innan (=BF reunion + några till) så skyllde jag mest på de.. men mot kvällen börja jag må sämre o de pulsera sådär i fingrarna fotleder, handleder osv,, hm feber? Jag e nog sjuk klaga jag hemma hos Hanna SV; Eh Carro bakis kallas de! hehe men aa igår va jag sjuk, vakna på natten av världens feberfrossa, tog en tablett, satte på mig sockar o Peters stora mjukiströja, sen somna om! o igår låg jag nerbäddad all day looong! Jag hatar att må skit.. Jag blir så rastlös även när kroppen inte orkar.. när man va liten minns jag att man bara sov hela dagen typ o kolla på en o annan film men de funkar inte för mig nu.. När Nicke (Halvarsbossen) ringde igår o fråga om jag kunde komma upp idag så kändes de ju typiskt att man låg sjuk, men bara bita ihop o knappra piller hehe ett varmt bad o det glada samtalet fick mig ialf att må bättre o idag e jag ganska okej, ingen feber ialf, mest dagen efter mörbultad i kroppen:) 

Jag älskar min Peter mest av ALLT<3
Han tar hand om mig när jag e sjuk
Han visar alltid hur mycke jag betyder
Han ger mig trygghet
Han gör så jag skrattar
Han gör mig käär:)

 

                       

                                                                                     Wish me luuk on first day at work:P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0