Tjudelullu:)

Idag har det varit en såndär BRA dag:D
Ledig, solen lyst o jag har varit uppe sen kl 08.00 o planerat massa för
morgondagen.. Jag ska vara lekledare, o vi e 10 personer sammanlagt..
Jag har planerat en 5-kamp, men kan jag inte skriva om nu, kanske kommer Millan o
läser o då avslöjas ju allt:P höhö:D
Jag har köpt en klänning idag oxå, superfin!





Ser lite tjurig ut hehe men prova den bara efter jag köpt den precis,
imorrn blir det annat fix oxå ju:D o inga tights utan shorts under, klänningen
e ju lite kort, nästa linneklänning bör man säg:)

Jag har lite kort sen dopet i söndags,
Isabel Emelie Montana Dahlberg

<3



snacka om att Amanda blivit stor, när jag lyfte ur henne ur bilen så sa jag till Elin: Elin om jag släpper ner Amanda nu, står hon då?? Elin: Eh Carro HON SPRINGER hahaha oops vad fort det gått måste jag säga:)








Jag har btw köpt en TV hihi, 32 tums Philips


Trevlig Midsommar



Thingeling ;D

                                                                                                
                                                                                  Jag saknar Anna <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0