Mamsen
2010-12-15 @ 10:40:02

Här väntar och väntar jag på en uppdatering på bloggen, när jag nu tittar och ser att du bloggat, ja äntligen lite spännande läsning, MEN icke sa nicke, vad jag ser är bara nån video du lagt upp, det var ju inte så kul läsning hehe. Nu förväntar jag mig snart en bättre uppdatering hehehe ;) Love You <3

Emelie
2011-02-12 @ 13:01:11
URL: http://ugottoloveit.wordpress.com

Jag somnade när Robban kom hem, men jag lugnade ner mig efter ett tag så eg hade jag nog kunnat sova tidigare :b men ja jag var lite skraj av ngn anledning ett tag haha!



Mm lite shopping blev det men hittade inte supermycket, men det var mysigt att gå på stan iaf! Hoppas ni får en härlig helg. Ringer imorgon när vi kommer hem <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0