Vi börjar om från Början:) (del 1)

Sarah Rikard Sussies Elins Alvins o vovvarnas land!

Jag, Älskling, mamma + Buster hälsa på!








Avskedsfest





Det var visst lite dåligt på ''ta kort fronten'' Vi va ca 30 personer o det var en superlyckad kväll där jag o Peter bjöd på mat, min bror bra musik mina föräldrar ett trevligt sällskap o en hjälpande hand o massa fina presenter från vänner + en hel del dans, skratt o tårar<3









Kräftskiva på Hannas land  :D
























Hahahahahaha




En helt otrolig kväll med massa härliga människor, god mat o D A N S + sång ;) <3




Nu måste jag fortsätta här hemma, pappa kommer om en timme o ska hämta sakerna som ska ner ti bussgods o sen köras ti haparanda, det består av 3 kartonger plus tvn.. Jag håller oxå på att tvättar o frostar av kyl&frys hehe sååååå.... Fortsättning följer . . . . . . . . . . . .
Hanna
2010-08-17 @ 15:24:33

hahahahaha Jag dööör, familjen Wernhede asså, bäst på att dansa ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0