Mjoo!

I lördags va jag ju hos Jonas o hans flickvän på förfest sen gick vi ti hugo.. kvällen va sådär, bra från o till.. hos Jonas kände jag ju ingen o brudarna som va där tog ju inte tag i att va trevliga mot mej förs när de druckit lite mer.. segt tkr jag när folk e så! De värsta me hela kvällen va att min/elins mobil blev stulen.. skiit! så nu står jag Elin i skuld, som jag verkligen har råd me, NOT!! men men.. får ialf tibax mitt gamla nr men de kommer ta ett nån dag.. jag har gjort en stöldanmälan, fick ett ärendenr som elin ska lämna ti 3 idag.. så den idiot som tog mobilen kommer aldrig kunna använda den ialf.. haha!!!

Jag e inte inbokad på jobb förs tordag, o hade ju säkert blivit inringd men går ju inte nu, ingen som kan få tag i mej!

Sov hos mamma o dom inatt, åkte hem me pappa imorse. kl 05.00 va jag tvungen att gå på toa, smög så gott jag kunde men Buster va uppe på 2 röda.. han stod bredvid mej sen vid sängen, klappa han i 20 min, han la sig ner o trodde han somna, försökte smyga bort me handen, då va han uppe direkt o slog mej på handen me nosen,, hehe han så söt.. bortskämd :P Känns otroligt härligt att han finns, ett djur kan ge så mycke kärlek till en hel familj o tvärtom!

Tittar på Pippi på dom 7 haven!

Zäta kommer runt 11.00 vi ska träna kl 12.00 sen vet jag inte vad jag ska göra.. får se om Elin hör av sej!


  


                                                                                                                       Det känns inge bra!
                                                                                                                       Lessen o besviken:(

Pusspuss









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0