Wiie:)



Varit o tränat på de bästa passet som finns:) hehe jag dör 10 ggr om på hela timmen men fan va kul de e:P
På vårschemat sen så kommer de 2 st Afropass i veckan, tis 17.30 o tors 18.30 guu va kul, studsa runt barfota ti bongotrummor, ser jag fram emot:) Har oxå införskaffat mig ett solkort på sol&motion, vi tog en solning efter träningen, jag o Peter alltså.. han tränar ju på sol&motion fast som nu heter Nordic club, så vi möttes där. Behöver samla på mig lite färg nu me tanke på att Thailand snart verkställs.. nu läängtar jag:) Åhh kan inte fatta att jag snart ska strosa runt där igen i värmen, me en bikini på mej hela dagarna.. I love<3 o äta ute varje kväll.. Tack vare min kära mor o far<3
Har beställt en ny bikini idag till resan o även en steghylla till mamma o deras vardagsrum som jag håller på me.. de e i stort sett klart men lite småplock här o där.. de kommer för o efterbilder sen när de e dax:)
                               
                   
Ska hoppa in i duschen nu,
jag o min älskling ska gå o kolla julskyltningen sen käka lunch på PAUS,
 mm bästa salladen där:)



Ha en bra Lördag uu all<3
Kiss
Mamma
2009-11-28 @ 16:02:52

Jaaa snart är vi äntligen i Thailand (54 dagar kvar), jag längtar så in i norden efter denna resa, solen och värmen, helt underbart :) Love You <3

Danne
2009-12-02 @ 00:31:41
URL: http://dannefredriksson.blogg.se/

hoppas att du ska ut och festa med mig också annars blir jag besviken på dig och går ut själv :D!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0