Novembermörkret!

Här sitter jag o svamlar om att möta en skön sol när man kommer ut, nae tack de fanns de ingen kvar.. grått kallt o mörkt, men de va skönt att komma ut ialf. Vi gick ett 5,3 km spår i vrinneviskogen, vad jag underskattat 1 km, känner att jag alltid haft dålig koll på hur långt man går, men på denna stig fanns de en sten där de stod ex 1 km, 2 km osv varje gång man gått så långt.. hehe oh fan vilken tid de tog:) Väl hemma i värmen så tände jag lite ljus o gjorde köttfärssoppa som blev jättegod, bättre en vanligt o de märktes på min kära man dessutom:)

              
               en räv kom springande... lr?;)

              
              
                           
                                                                               Finaly 5 km:)

                                       
                 
                 

One tre hill - Gossip girl - Troja

Kiss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0