Första advent:)

                

Härlig söndag!
Myspys me allt pynt tkr jag:)
Vi fixa allt igår, tog 100 år att hitta allt i frådet, vi hade ju inte direkt varit smarta o lagt allt i en kartong, nae de va ganska utspritt. Nu börjar ialf mina julkänslor komma igång. Vi va ju på stan igår, jättemysigt.. vi åt ganska länge så båda va vi väldigt mätta o belåtna när vi skulle kolla runt så blev inte alltför mycke. Köpte höga röda ljus o 2 nya värmeljushållare oxå röda såklart, men man glömmer vad man har för väl framme me alla julsaker sen så hade vi 2 röda värmeljushållare redan, men men 4 st blir oxå bra:) Vi åt gott igår, de blev skagen som jag bara älskar sen fläskfile, potatis me morötter i ugn plus sallad, sen en god kall spendrups:) Mätta ännu en gång så titta vi på flickan som lekte med elden, den va jätte bra.. Jag o Peter diskuterade om Noomi Rapace alltså Lisbeth Salander hur hon ser ut o vad man tkr.. Hon e ju ändå väldigt snygg kom vi fram till.. I första filmen män som hatar kvinnor då uppfatta jag henne nog som ganska sliten dom första scenerna, men man vande sig o man såg att hon kunde va på fler sett än bara den stödiga, smutsiga hehe hon kunde ju även va en ''lady'' hon ser skitbra ut men har verkligen ett snällare utseende utanför rollen som Lisbeth.. Blir kul att se nästa sen Luftslottet som sprängdes.

                                        
                                                 
                                         

                                  
                                                         Lördagsgottet:P

Söndagen fortsätter med att jag ska söka lite jobb, betala räkningar, skriva personligt brev för praktik o cykla till vrinneviskogen o gå i den sköna solen:) Hoppas ni alla får en fin första advent, I know I will.. Puss&Kram

            
            
Sofiia
2009-11-29 @ 13:40:09
URL: http://fiian.blogg.se/

Trevlig första advent! :)

Jag har likadan såndär ljushållare med hjärta på! Hehe! :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!
2009-11-29 @ 15:49:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

sv; Okej, får se ifall vi kanske åker hit dit då :D för vi ska åka runt lite och titta och så :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0