My boyfriend is ......

Hallå!
Hitta en gammal skiva hemma hos mamma o dom, lr aa gammal o gammal.
BUBBLES haha kul:) jag gillade dom! Lyssnar nu, älskar Christmas låten!
Vad tog dom vägen??


Jag ska me Ida, Robban o Moa ut ti Krokek, ti Robbans syrra, roligt att man blir tillfrågad att
följa me, uppskattar jag verkligen:) Vi ska grilla o dricka vin ialf jag:) sen sover vi kvar eftersom de e utanför stan!
Imorrn så ska jag ti Millan, lr hennes föräldrar, hon fyller 22 så ska va me o fira, jag bjöd in mej sj:) hehe
Har köpt en fin present som jag tror hon gillar, hoppas ialf!






Xoxo all lovers out there :)

Du har hela mitt hjärta<3
Peter
2009-05-24 @ 10:54:09
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

asså vad är det för macka haha?;)

Elin
2009-05-27 @ 08:31:38

tack,tack:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0