Ko Chang here we come!

kl e nu 06.52 här. vår buss går från Ban phe till Trat kl 9.30 tar ca 3 tim, sedan tar vi färgan därifrån till Ko Chang som tar ca 40 min sedan en kort taxifärd ti White sand beach som ligger närmast..
Får vi se hur mycke de upptäcks på, på ön! Vi stannar på obestämd tid ialf:)

Snorkeling o se nåt vattenfall e ialf bokat:P



Tack för kommentarer<3
- Zäta, jag kan Inte ta me mej hunden hem:P No No No!

Jag drömde om att Camilla va me i melodifestivalen, hehe hon sjöng jättefint, Henke digga me o försökte se bra ut när de filma honom, haha han stod i sitt fönster me kopparskålar i händerna, låter ju helt knäppt, men som sagt en Dröm.. lr??:P

Vi hörs när vi hörs nästa gång!

Kissgoodbye
Mamma
2009-03-31 @ 07:41:08

Heeej! Antar att ni borde vara på plats nu i Koh Chang, kl är 7:40 här. Det låter som ett helt underbart ställe, hoppas ni får det toppentoppen. Var rädda om er! Du kan väl skicka ett sms eller nåt så jag får höra att allt är bra! Pussar Å Kramar från mamsen på jobbet :)

Ingrid
2009-03-31 @ 08:46:00

Alltid roligt att upptäcka nya resmål! Själv har jag sparat Koh Chang med alla öar runt omkring. Kännt för fina solnedgångar, vattenfall och elefanttreaking. Skicka gärna ett fint vykort till oss i Klippan!

Massor med kramar Ingrid

Camilla
2009-03-31 @ 09:36:33

Haha vilken rolig dröm du har haft:D ibland undrar man verkligen vart man får allting ifrån? haha..

Det låter som att ni har det härligt,ta vara på den tiden..

Vi kollade massa på resor igår till sommaren,.det blir nog Kroatien om jag får bestämma:P sjuuuukt vackert där:)

Men här hemma börjar våren komma,solen lyser ute och det är flera plus grader varmt,härligt härligt:D

Så när du kommer hem sen så måste vi ses o ta en fika,vill höra ALLT om resan,hoppas ni tagit MASSA kort:D då kanske vi till och med kan sitta på en uteservering yeah yeah:P

Hälsa Peter Ponken:)

Ta hand om er..

/Kram kram

Mamma
2009-04-05 @ 13:55:31

Dax att uppdatera här lite nu va :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0